Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2007 21:11 - I'm not dead.. just changing
Автор: cookies Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1658 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 30.09.2007 08:29


Осъществих външната промяна и се чувствам супер. 

Поотрязах косата доста, от години не е била толкова къса, поне според мен. Смених доста стила на прическата. Предполагам дамите ще разберат каква сила и позитивност носи това. Излизаш и се усмихваш на всички. Видях стари приятели днес и получих доста комплименти за новата коса :)))

Смених и част от гардероба. Накупих дрехи, които не бих облякла преди. Нямам търпение да ги облека.

Вързах червеното конче на китката. Близките ми знаят какво означава това за мен. Със сигурност не го правя както е модерно напоследък, заради някакви религиозни съобръжения. По-скоро дълбоко лични.

Утре отпътувам от Търново към Варна. Чакат ме и следващата седмица ще е изпълнена с чакани срещи, колеги, приятели, лекции...

Остават ми две неща до края на външната ми промяна - още някоя-друга обица по мен и друг цвят на косата. Какво и как още не знам. Ще изненадам себе си. 

Май напредвам и с опознаването на променената ми същност или просто съм прекалено позитивна днес, не знам. Но няма как, като е такова топло и слънчево навън и съм заобиколена от хубави хора :)))

Пожелавам ви много усмивки. А иначе аз днес съм тематична, така че порадвайте се:





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. charlie - cookies,
29.09.2007 22:52
честито миличка! Продължавай все така! По странно стечение на обстоятелствата и аз съм в същия процес като теб. Днес си купих нови дрехи, в дръзки цветове, започнах от два дни да се суетя върху себе си, гримирам се, грижа се за косата си (по принцип не ползвам грим) и се чувствам отново жизнена и красива! Усмихвам се почти постоянно! Инвентаризацията продължава!
цитирай
2. darkanion - thekeeper.blog.bg
30.09.2007 16:09
аз така съм чувал - ако искаш да промениш нещо в себе си - започни с косата...
и верно - тя напълно ни променя вида, лицето, така че един голям процент от промяната ни се дължи именно на това, че като се погледнем в огледалото се виждаме по по-различен начин. то е достатъчно..
цитирай
3. анонимен - Поздрави за промяната!
01.10.2007 11:04
Косата, да. Кончето. Всичко останало. Давай така!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cookies
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292912
Постинги: 37
Коментари: 297
Гласове: 578
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930