Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 19:39 - Имало и по-лоши...
Автор: cookies Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1659 Коментари: 3 Гласове:
0



Открих го... не съм най-лошият човек на света и имам поне един пример, който напоследък се навърта наоколо. Ако си мислите, че съм слязла от метлата от последния постинг насам, жестоко се лъжете. 

Случват се неща, които хем ме шашкат, хем съм ги очаквала отдавна, хем ме ядосват, хем чак ме разтреперват. Ето пример от последните 24 часа, снощи имах 2ма съквартиранти, днес - един. Просто така. Знам, че жените освен красиви създания са и поне малко гадни. Но не знаех, че има и такива жени, които държат контролът над човека до себе си повече от мен (просто обичам аз да контролирам нещата, да е ясен редът, което обаче е различно от това да доминирам естествено). Та така съквартиранта си тръгна, за да гони акъла на една жена. Прав му път и без това взе много да ме ядосва напоследък! Няма да го разубеждавам я!

Та така де, имаме новина - има и по-лоши от мен! Открих и още нещо - колкото повече тече вътрешната ми промяна, се усещам и абсолютно същата, и напълно различна... 

Станала съм циник за доста неща. Разбрах, че нищо не може да ме спре да си търся правата(в последните седмица-две на няколко пъти се опитаха доста да ме минат, а аз съм била напълно коректна към тези хора, банки и интернет доставчици). Станала съм много разтропана... Май трудно ще се науча да си държа устата затворена, голяма съм критикарка... ;)

Доста неща обаче си остават същите. Обичам същите хора и това трудно ще се промени, приятелят ми е човек на място, а обкръжението си заслужава... И колкото да променям, знам какво не искам да променя търпението си, отзивчивостта си, желанието ми за спокойствие, анализите си и разбира се не на последно място хората, които обичам. :)

Може би нещата не се променят, просто съм сменила ъгъла, от който ги виждам...

А сега леко носталгично, но все пак, почерпете се с едно лятно вино...


image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morkovche1 - ???
09.10.2007 21:34
коя е песента?
цитирай
2. cookies - Една много хубава...
09.10.2007 21:50
Ville Valo & Natalia Avalon - Summer wine
цитирай
3. morkovche1 - mersi
09.10.2007 22:15
Celuvki :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cookies
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292893
Постинги: 37
Коментари: 297
Гласове: 578
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930