Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2007 12:05 - Лежерно...
Автор: cookies Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1182 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 12.10.2007 12:16


Днес ми е от онези дни... лежерните, апатичните, мързеливите. 

Сутринта ме зарадва много една приятелка, че се е сетила за мен, въпреки че е доста заета напоследък...

Дадох си един ден почивка повече от университета. Имах уж работа да свърша в Търново, поредното извинение... И така вчера събрах багажа и днес съм тук. Станах не много късно, но вече знам как ще мине деня ми. Ден, изпълен с малко действие, спокойно, без да си давам много зор. 

Общо-взето имам да изкарам двата чифта дънки, 2-3 тениски и блузи от сака и да ги прибера в шкафа. Не че съм тук за дълго, но мразя сакове. Или как беше "интензивно не харесвам" :) . Не обичам да ми се мяркат пред погледа. Заради това след малко ще го скрия в гардероба. Да не го виждам поне 2-3 дни. До следващия път когато ми се наложи да го ползвам.

Трябва и следобед да отида до зъболекарката ми. Тя е наблизо. Не, че съм си записала час, но инцидентно ще я посетя, няма как. Да не си помислите, че тя е от тези, страшните зъболекари. От както се помня тя ми е зъболекар, та като бях малка ми беше много странно защо хората се страхуват от ТЯХ - зъболекарите. Жената работи страшно внимателно.

До тогава обаче ще си пия млякото с нес, нямам закъде да бързам. А и ще си слушам музичката, за която с бях затъжила. 

Хммм, хубави са тези лежерните дни... тези, които минават бавно и протяжно, в които имаш време за много неща, но си спокоен, защото отдавна си ги свършил. От тези дни, в които можеш да се отдадеш сам на мислите си, да помързелуваш, да гледаш някой филм, който отдавна си си харесал, да почетеш някой книга. Пожелавам ви такива...

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. charlie - Ммммм,
12.10.2007 12:12
че хубаво! Нямам търпение да идва уикенда! Ще се отдам изцяло на пожеланието ти! Благодаря ти от сърце за ухаещия на мляко с нес постинг!
цитирай
2. cookies - За теб винаги,
12.10.2007 12:24
трябва да се радваме понякога с такива зареждащи постинги! Че иначе къде отиват малките удоволствия от живота...

"Щастието в живота е съставено от онези малки скорозабравени неща - очарованието на една целувка или една усмивка, един мил поглед, един сърдечен комплимент." Самюел Коулридж
Същото е и с ухаещите на пролет или мляко с нес постинги... Simple pleasures...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cookies
Категория: Лични дневници
Прочетен: 291839
Постинги: 37
Коментари: 297
Гласове: 578
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031