Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2007 16:28 - Приказно
Автор: cookies Категория: Лични дневници   
Прочетен: 983 Коментари: 2 Гласове:
0



Гледах ей сега нещо, приказно, чудно... далечно. Накара ме да се върна в детството, в приказките, изпълнени с различни герои - принцове и принцеси, вещици, добри орисници...

Явно от време на време трябва да гледам такива филмчета. Освежаващо действат. Бих казала дори усмихващо. Изпълнени са с палитри от цветове, чак се губиш сред хилядите багри... Сменят се картини, пейзажи и всеки е по-шарен от предишния. Забавната и увлекателна приказка продължава... 

Май наистина имаме нужда понякога да позаменим циничните неща, които ни заобикалят, с детско наивни и все пак чудни  и прекрасни. Сега сякаш съм в друг свят. Разходките в света на приказките внасят корекции в естетическия ми каталог. Позволяват ми да мечтая за много неща, да си въобразявам хиляди нелепости. Пък и кой може да забрани това???

Съзнанието ми е изпълнено с всички тези приказни съзнания. След малко ще изляза и знам, че ще крача усмихната. :)))

А следващия път като ми докриви, ще направя една "опреснителна" разходка в света на приказките и фантазиите. Карат ме да си задавам от тези, приятните въпроси, и да търся отговори...

А какво са приказките? Една романтична представа? Някакъв мини модел? Измислица? Мечта? Полет на хрумванията?...

Не знам , но се чудя как може да не си привързан към този детски приказен свят? :)))

За тези, които се интересуват чудният филм е Stardust... Уточнявам, че според мен е приказка за пораснали деца или за възрастни, които си правят "опреснителни" разходки до приказния свят.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - препоръчвам ти
21.10.2007 13:01
Фантагирол... - великолепна екранизация и приказка :)
принцеса на доброто и принц на злото... една невъзможна любов ... и още нещо...

а някой ден дано попаднеш и на "острова на съкровищата" - нема такъв смях... макар че се разказва за пирати :)
цитирай
2. cookies - Фантагирол...
21.10.2007 13:33
съм гледала отдавна. Или поне италианска екранизация :)) Много ми хареса..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cookies
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292920
Постинги: 37
Коментари: 297
Гласове: 578
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930