Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2007 15:02 - Normal
Автор: cookies Категория: Лични дневници   
Прочетен: 890 Коментари: 1 Гласове:
0



Искам да живея нормално. 

Искам да се събуждам нормално. Искам да заспивам нолмално. Искам и времето между събуждането и заспиването също да минава нормално.

Искам да заспивам нормално. Не искам повече да се въртя в леглото с часове. Не искам повече да ме преследват кошмарите, които ме преследват от седмици. Не искам и повече странни сънища. Повече никакви каменни кариери и изненадващи изпити по физика. Не ги желая.

Искам да се будя нормално. Когато ме буди биологичния ми часовник. Без аларми, гадни съседи и шумни съседи. Бойкотирам ги. Засега съм намерила лек срещу алармите и съседите. За другите още мисля... Решила съм го вдигнат ли ме рано през уикенда, ще получат гарантирано събуждане в 5:30 сутринта през седмицата, още не съм измислила коя мелодия обаче ще е най-коварна за ухото на съседа. :))))

Искам и нормални дни с нормални хора. Които не се чудят как да ти прехвърлят отговорността или как да те накарат да им свършиш работата. Спрямо тези мисля да съм напълно брутална... Просто разчиствам, махам ги. 

Искам нормални моменти. Искам да се радвам на горещия шоколад вкъщи и на топло, вместо да обикалям в дъжда и мъглата навън. Искам да имам време за книжката, която чета, или за филма и сериала ми. Искам да готвя в кухнята нещо вкусно и ароматно и да мога да се насладя на хубавата храна.

Искам спокойни моменти. Без неочаквани гости. Без  проблеми с нета, с тока и прочие.

Нали, искам нормални неща???




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nestor - Мдаа
29.10.2007 15:12
нормални са, но дали ще спреш като ги получиш или ще си разшириш мирогледа,помисли върху това
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cookies
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292921
Постинги: 37
Коментари: 297
Гласове: 578
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930