Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2007 01:38 - Неизказани думи
Автор: cookies Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2159 Коментари: 3 Гласове:
0



Няма да пиша нещата, които не мога да кажа. Този пост е за нещо друго.

Най-близките ми хора знаят, че по-голяма част от нещата, които не мога да изрека, пиша. Неведнъж са получавали какви ли не списъци, писма и бележки. Някак ми е по-лесно да ги напиша на лист и да подредя мислите си.

Този постинг обаче не е и за списъците. А по-скоро за нещата, които не искам да кажа. Защото ме е страх, че щом ги кажа на глас думите ще са доказателство, че всичко е реалност. Защото има неща, които не бива да се казват. Защото думите нараняват, а ние хората имаме този странен навик да наранявяме точно тези, които обичаме. Защото не е дошъл моментът, а този момент едва ли ще дойде скоро.

Години наред, още от деца родителите ни ни учат да казваме истината. А понякога премълчавайки си, човек си спестява хиляди тревоги. При мен обаче истината напира да излезе сега се опитвам да се науча да задържам нещата, да броя до 10 преди да изтърся нещо, което най-вероятно или ще е хапливо, или ще е саркастично, или поне ще се сметне за обида, макар и неволна.

Колко много трудности могат да ни спестят като ни учат на точно противоположното - да си мълчим...

Само че аз май не съм от тези хора... Все се боря да си кажа това, което искам. Дори и да знам, че няма смисъл. Дори и да знам, че нищо няма да променя. Аз все искам да изрека думите, които не трябва да се изказват, да бръкна в раната на дълбоко, под предтекст, че премахвам отровата, а дали не нанасям повече вреда???

Говори ми се, а няма с кого... Приятелите точно в момента са просто прозорчета в скайп, кю-то или поредния месинджър. Май и с тях не ми се говори, по-скоро искам разговарям с мен самата. Редът на останалите надявам се да дойде скоро, но не сега...

Сега съм в момент на диалог със себе си. Понеже не искам да изказвам думите, те препускат из главата ми. И чувам две гласчета едното казва - "Говори!", а другото - "Недей!"... А съзнателната част от мен изчаква момента, но може и да не го дочакам. Когато емоциите ме връхлетят или се ядосам, гласчетата минават на заден план и са пометени от водовъртежа на думите, които не трябва да се казват...

Поне едно стана ясно имам поне 2 гласчета в главата :))) 
Лудост, май??? :))))



Тагове:   Неизказани,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zeifod - Хахаха
31.10.2007 03:45
то всеки има по две гласчета в главата, макар повечето дори да не го осъзнават :)
цитирай
2. cookies - Хмм,
31.10.2007 16:07
къде съм казала, че са само две. По-скоро са поне две :)))
цитирай
3. zeifod - :)
31.10.2007 16:29
Важното е ти да се чустваш добре, а какво щял да си помисли някой хич да не ти пука :Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cookies
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292937
Постинги: 37
Коментари: 297
Гласове: 578
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930