Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2007 18:02 - Безинтернетие...
Автор: cookies Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2021 Коментари: 3 Гласове:
0



Тежко е да сменяш интернет доставчици... Случва ми се в момента. Може би ще ми се случва поне още седмица.

Оказва се, че някои от големите фирми реално не са толкова големи що се отнася до коректност. Една такава ми играе по нервите от седмици. Цяло лято ми се натягаха да ме обезщетят за създадени неудобства през Май и Юни, а се оказа, че обезщетението им си е мечешка услуга. 

Демек ми подариха една орязана услуга, дни наред без интернет, а когато го има без достъп до по-голямата част български сайтове. 

Преди два дни разбрах защо била цялата патардия, оказва се, че през Септември и Октомври друга фирма, конкурент, предлагала безплатно включване и за да не се прехвърлят недоволните клиенти лесно обезщетявали. 

И така достигаме до сегашния момент, в който аз чинно си чакам вече втора седмица една друга голяма фирма доставчик да дойде и да ме включи в редиците на своите абонати. Щото опашките са големи...

Този пост не е написан с цел оругаване на поредния доставчик. Въпросната фирма, която ми създаваше проблеми е една от най-големите във Варна - Интербилд. Докато недоволни клиенти се опитват да се свържат по телефона, за да кажат, че има проблем, операторите и администраторите им затварят телефона и междувременно имат нахалството да пишат във форума, че клиентите са доволни и се връщат в офиса с бонбони и кола да черпят екипите, за добре свършената работа от благодарност. 

Та така, които си е към тях да си направи избора. Аз вече не съм абонат. Съответно поне още седмица съм безинтернетна...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - :))
09.11.2007 18:28
Ще чакаме, за никъде не бързаме..:)))
цитирай
2. cookies - Ами те и те заникъд не бързат...
09.11.2007 19:13
А иначе аз съм за малко в Търново, та реших да се възползвам от нета тук. Млако исках да се пооплача та затова - МРЪН!
цитирай
3. lucasbg - Велико Търново е прекрасен град. А ...
10.11.2007 04:26
Велико Търново е прекрасен град. А доставчиците навсякъде са еднакви. Това е положението, сори.
Be cool!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cookies
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292916
Постинги: 37
Коментари: 297
Гласове: 578
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930