Постинг
09.11.2007 18:02 -
Безинтернетие...
Тежко е да сменяш интернет доставчици... Случва ми се в момента. Може би ще ми се случва поне още седмица.
Оказва се, че някои от големите фирми реално не са толкова големи що се отнася до коректност. Една такава ми играе по нервите от седмици. Цяло лято ми се натягаха да ме обезщетят за създадени неудобства през Май и Юни, а се оказа, че обезщетението им си е мечешка услуга.
Демек ми подариха една орязана услуга, дни наред без интернет, а когато го има без достъп до по-голямата част български сайтове.
Преди два дни разбрах защо била цялата патардия, оказва се, че през Септември и Октомври друга фирма, конкурент, предлагала безплатно включване и за да не се прехвърлят недоволните клиенти лесно обезщетявали.
И така достигаме до сегашния момент, в който аз чинно си чакам вече втора седмица една друга голяма фирма доставчик да дойде и да ме включи в редиците на своите абонати. Щото опашките са големи...
Този пост не е написан с цел оругаване на поредния доставчик. Въпросната фирма, която ми създаваше проблеми е една от най-големите във Варна - Интербилд. Докато недоволни клиенти се опитват да се свържат по телефона, за да кажат, че има проблем, операторите и администраторите им затварят телефона и междувременно имат нахалството да пишат във форума, че клиентите са доволни и се връщат в офиса с бонбони и кола да черпят екипите, за добре свършената работа от благодарност.
Та така, които си е към тях да си направи избора. Аз вече не съм абонат. Съответно поне още седмица съм безинтернетна...
Оказва се, че някои от големите фирми реално не са толкова големи що се отнася до коректност. Една такава ми играе по нервите от седмици. Цяло лято ми се натягаха да ме обезщетят за създадени неудобства през Май и Юни, а се оказа, че обезщетението им си е мечешка услуга.
Демек ми подариха една орязана услуга, дни наред без интернет, а когато го има без достъп до по-голямата част български сайтове.
Преди два дни разбрах защо била цялата патардия, оказва се, че през Септември и Октомври друга фирма, конкурент, предлагала безплатно включване и за да не се прехвърлят недоволните клиенти лесно обезщетявали.
И така достигаме до сегашния момент, в който аз чинно си чакам вече втора седмица една друга голяма фирма доставчик да дойде и да ме включи в редиците на своите абонати. Щото опашките са големи...
Този пост не е написан с цел оругаване на поредния доставчик. Въпросната фирма, която ми създаваше проблеми е една от най-големите във Варна - Интербилд. Докато недоволни клиенти се опитват да се свържат по телефона, за да кажат, че има проблем, операторите и администраторите им затварят телефона и междувременно имат нахалството да пишат във форума, че клиентите са доволни и се връщат в офиса с бонбони и кола да черпят екипите, за добре свършената работа от благодарност.
Та така, които си е към тях да си направи избора. Аз вече не съм абонат. Съответно поне още седмица съм безинтернетна...
Търсене
За този блог
Гласове: 578
Блогрол