Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2007 22:28 - Мъже, любов и еклери...
Автор: cookies Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4367 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 28.11.2007 22:35


Случката е от миналата седмица. Мястото - купон с основно мъжко участие. Напоследък все така се случва, че аз да съм единствената дама и въпреки че  не ми допада тази ситуация, този път нямаше как да не съм там.

Събираме се. Отдавна не се бяхме виждали в този състав - един работи, друг учи... В един момент се оказва, че ще се появят и нови попълнения, даже и рожденник.

Приятелят ми и някои момчета отиват да пазаруват и оставаме трима в кухнята. 

Аз и двама младежи - Младеж № 1, обвързан отдавна /аз помогнах малко да му позатегнат хомота/ с разни дилеми относно любовта в главата точно в момента и Младеж № 2 от типа единак, дето въобще и не ще да я чува.

Разговорът естествено се завърта около дилемите на № 1 - кога осъзнаваш, че нещата са много сериозни и думите, които показват това. И докато № 1 си изказваше мислите, Младеж № 2 се чудеше как да отхвъли любовта като цяло. Весела ситуация ви казвам - двама мъже да ми говорят за любов, а даже не бяха пили още ;)))

Младеж № 1 явно вече беше изказал тези тежките думи,  дето дори според мен са по-страшни и от предложение за брак, а именно, че иска тя да роди децата му. Още по-явното е, че чак сега се бе усетил какво е казал. Зациклил беше вече на момента дали тя е жената за него или не... Почна де ме пита и мен - "Ама вие като живеете така, не сте ли мислили един ден да се жените или за деца". Аз съм доста ясна по въпроса - всяко нещо с времето си. Все пак съм на 20 и хич не си давам зор за такива работи. Директно си казвам - малка съм още за такива неща. А той продължава да си дълбае, ама дали просто не съм с нея, докато не се появи друга или защото сексът е страхотен. Последва бързо отрязване от Младеж № 2, пък и останалите се върнаха и разговорът бе прекратен мигновенно. Как въобще може да се говори на такава тема на подобно събиране?!  :)))

Скоро извадиха алкохола и поради широкия асортимент между Ракия 1 и  Ракия 2 се оказах въздържател. Нищо не загубих, за мен останаха еклерите... как  ги обичам само. Но да не сменям темата.

С течение на вечерта и в правопропорционална връзка с изпития алкохол скачахме от тема на тема. Като започнахме от дежурния футбол, през секс и за капак компютърните игри.

Едно мога да заявя със сигурност - вече имам нова класификация на пияните мъже по групи:

I. Тези, които просто се забавляват - любимците ми. Алкохолът ги прави малко по-весели и нито влизат в спорове, а просто си правят купона.

II. Спорещият - сякаш количеството алкохол мигновенно го вкарва в спорове. Спориха си за какво ли не, честно казано в повечето случаи на безмислени теми... Не смятам това за особено весело и  обикновено гледам да съм настрана от такива особи, но имаше изказвания, дето ме вкараха в калъбалъка - от типа еди-кой си град е най-великият, след като това даже не е град де...

III. Спящият труп - явно за него 3-4 ракии = сън и то дълбок и непробуден, дори и ако 10тина човека крещят в стаята, а волумето е на макс.

IV. Комплексарят - ей този индивид ме разби... ама напълно. Хем се напи зверски, хем спори, хем през цялото време повтаряше, че цитирам: "Аз може и да не съм умен, но бързо схващам!". 

V. Енциклопедията - той ме впечатли, човек с познания във всяка една област, където го бутнеш - от история, изкуство и музика /на това казвам фен на Queen/ до спорт. Разбрах, че е пил едва когато почти се сборихме кой ще измие чиниите. Никога преди не съм виждала човек, който с такъв хъс да размахва гъба, пяна, чинии и чаши :)

Весело беше... Вече съм подготвена за следващия път и мисля да си взема като подкрепление някоя приятелка... мъжките теми ми дойдоха в повече :)))



Тагове:   мъже,


Гласувай:
0



1. chochy - като изключим, че №5 сигурно на м...
28.11.2007 22:43
като изключим, че №5 сигурно на моменти става досаден със своята вездесъщност, какво по- хубаво от това някой да измие чиниите вместо теб?
цитирай
2. sunflower - а, не
28.11.2007 22:53
по-добре мъжки теми, отколкото женски .... а и кога ще ти се удаде на направиш класификация на пияни жени :))) /макар че ако си го поставиш за цел, може да ме поканиш :)))/
цитирай
3. cookies - :)
28.11.2007 23:03
Не съм доволна бе, Чочи, момчето ги изми, ама на другия ден аз ги мих пак, защото си беше оставил ръцете... :)))

Пък квалификация на пияни жени - не, мерси! Не ми е приятна гледка, виж само подпили е друга работа... интересни истории имам по въпроса :)))
цитирай
4. chochy - ми стават тези работи:)))))
29.11.2007 00:24
ми стават тези работи:)))))
цитирай
5. cookies - Така е...
29.11.2007 00:39
Сега като се замисля, абе липсват ми женските партите. Отдавна не сме се събирали тъй на клюка и коктейл...
цитирай
6. chochy - аааааааа, аз скоро бях на такова. ...
29.11.2007 00:44
аааааааа, аз скоро бях на такова. още сънувам ачо младоженеца и се събуждам обляна в студена пот.:))))))
цитирай
7. cookies - ...
29.11.2007 16:09
Ще споделиш ли повече :)))
цитирай
8. chochy - а, тръгна ли да споделям тук ще стане ...
29.11.2007 16:13
а, тръгна ли да споделям тук ще стане много дълго и оттегчително:)))
цитирай
9. cookies - :)
29.11.2007 17:31
В такъв случай при теб :Р
цитирай
10. chochy - при мен става, обаче първо трябва да ...
29.11.2007 17:33
при мен става, обаче първо трябва да ме споходи вдъхновение.
цитирай
11. cookies - Хмм,
29.11.2007 17:46
а какво стана с тренировките?? Оживя ли сред втората..
цитирай
12. chochy - жива съм, при това днес наблегнахме ...
29.11.2007 22:02
жива съм, при това днес наблегнахме на тае бо-то и съм мноооого доволна, нищо че здраво се изпотих. ша стане човек от мен:)))
цитирай
13. cookies - :)
30.11.2007 18:39
Това да се чува.
цитирай
14. chochy - ми то шса чуе. нали не мислиш, че ще ...
30.11.2007 20:03
ми то шса чуе. нали не мислиш, че ще мълча дълго?:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cookies
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292844
Постинги: 37
Коментари: 297
Гласове: 578
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930